Xi'an - Reisverslag uit Xi'an, China van Rene en Erica Broek - WaarBenJij.nu Xi'an - Reisverslag uit Xi'an, China van Rene en Erica Broek - WaarBenJij.nu

Xi'an

Door: Renerica

Blijf op de hoogte en volg Rene en Erica

30 Mei 2014 | China, Xi'an

's-Ochtends naar het centrum van van de stad gebracht. Daar hebben we allereerst een bezoek gebracht aan de "Grote Wilde Gans Pagode". Daarna hebben we de in 742 gebouwde Grote Moskee (één van de grootste moskeeën van China) bezocht en vervolgens de "Trommeltoren" inclusief 'voorstelling' van een aantal percussionisten. Hierna hebben we geluncht (hotpot = soort fonduen).
Daarna konden we op eigen gelegenheid de levendige Moslim-wijk rond de Trommeltoren bezoeken.
Aan het einde van de middag door de bus naar het treinstation van Xi'an gebracht voor de reis (ca. 1200km) per nachttrein naar Nanjing.
Dit was een bijzondere belevenis!

• 02 Juni 2014 - 13:02

Cynthia, René En Ice:

Zo! René, Ice en ik zijn weer in de bewoonde wereld en hebben dus weer toegang tot internet om alle reisverslagen weer "bij" te lezen!!
    Jullie doen echt veel bijzondere dingen! Super gaaf allemaal!
    Nog maar een weekje en dan zijn jullie alweer hier..
    Gaat echt mega snel!!
    Geniet er nog maar van.... Voordat je het weet, ben je weer in het gezellige Nederland!!

Heel veel liefs,
    Cynthia, René en de mega-verwende Ice ;-)

• 02 Juni 2014 - 15:55

Mirjam:

Zo, ik ben ook weer bijgelezen.ik heb nu pas de laatste drie dagen van jullie verslag ontvangen. Wat is het weer een happening. Leuke verhalen en mooie foto's . Nog veel plezier de laatste week . Geniet ervan . Dikke kus van ons allemaal .

• 04 Juni 2014 - 17:20

Oma En Opa:

Hallo ,luitjes
    Ik moet de laatste verslagen nog lezen. Tot nu toe erg leuke en mooie foto's. En super leuk om julie verhalen te leze. Geniet nog van de laatste dagen.

Liefs Pap en mam xx

• 05 Juni 2014 - 13:12

Ruud:

Jullie hebben het in ieder geval naar je zin. Wel veel smok? Groetjes en kus Ruud

Tags: Nanjing