Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Rene en Erica Broek - WaarBenJij.nu Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Rene en Erica Broek - WaarBenJij.nu

Shanghai

Door: Renerica

Blijf op de hoogte en volg Rene en Erica

03 Juni 2014 | China, Sjanghai

Deze dag kon geheel naar eigen inzicht worden benut.... Wij zijn met z'n tweeën op pad gegaan en hebben het "World Financial Center Shanghai" bezocht. Op dit moment is dit de toren met het hoogste "observation deck" ter wereld; het bevindt zich op een hoogte van 474 meter boven straatniveau. Hierdoor konden we op het dak kijken van de toren die we gisteravond hebben bezocht.
Daarna weer met de metro (kaartje kost ca. € 0,35 enkele reis) naar Nanjing Road. Hier langs de winkels gelopen en ook de zijstraatjes en bijzondere winkels niet overgeslagen! Op het Plein van het Volk hebben we even wat gedronken en vervolgens weer de metro gepakt naar Shaanxi Road. Door de "Franse Concessie" zijn we vervolgens teruggelopen naar ons hotel.
's-Avonds met vrijwel de voltallige groep naar de (circus)voorstelling "Era" geweest; een voorstelling met voornamelijk Chinese acrobatiek. Zeer knap!
Nog even wat te drinken gehaald voor op de hotelkamer en daar alweer de koffers inpakken en foto's overzetten.

Tags: Shanghai